Submit Email & Dapatkan Berita Panas Melayu Boleh Sekarang!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner





Melayu boleh merupakan kata kunci yang sering kali mirip kepada web lucah malaysia. Namun kata kunci ini terus mendahului carta di google.com dan merupakan antara kata kunci yang popular khususnya di Malaysia. Antara kata kunci carian lain yang mirip kepada melayu boleh termasuklah web melayu boleh, skandal melayu boleh, 3gp melayu boleh, seks melayu boleh, cerita lucah melayu boleh dan lain-lain lagi.

Populariti kata kunci "melayu boleh" ini adalah berpunca daripada permintaan tinggi terhadap koleksi panas 3gp melayu boleh, gambar aksi-aksi lucah gadis melayu yang seringkali dilakukan hampir majoritinya adalah dari kalangan orang melayu. Tambahan pula, ia telah disebarkan kepada umum melalui medium "internet tanpa batasan" ini. Bintang popular yang begitu sinonim dengan kata kunci "melayu boleh" suatu ketika dahulu adalah babyrina.

Diatas rasa tanggungjawab untuk menidakkan kata kunci "melayu boleh" ini dikatakan berunsur negatif, satu Cabaran Melayu Boleh 2009 telah dijalankan oleh pihak Jombincang melalui kata kunci Melayu Boleh. Objektif utama cabaran ini adalah untuk memberi imej yang baik terhadap site-site yang tesenarai di top 10 google.com melalui kata kunci "melayu boleh" ini.

0 comments