Submit Email & Dapatkan Berita Panas Melayu Boleh Sekarang!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner





Kepada Bakal Usahawan Internet Yang Dihormati,

Jika anda belum dapatkan The Four Weeks To Freedom (T4WTF), Dapatkan The Four Weeks To Freedom Sekarang Juga!!!!

T4WTF merupakan produk yang bakal mengubah persepsi anda tentang bisnes internet -- dan juga membina bisnes internet yang bakal membina pendapatan internet yang stabil dan berkembang.

Jika bisnes internet anda tidak ke mana, inilah masanya untuk anda mendapatkan T4WTF dan lipat-kali gandakan keuntungan anda.

Jika anda seorang melayu boleh yang belum memulakan bisnes internet, kenapa harus belajar dari sumber yang tidak tahu betul atau tidak?

Zamri Nanyan dan Patric Chan mempunyai pengalaman menjana pendapatan sejak 2003 lagi, dan akan mengajar anda bagaimana membina perniagaan internet SEBENARnya (bukan sekadar buat duit di internet sahaja)

Jika Patric mampu menjadi jutawan internet dengan cara yang beliau gunakan, kenapa tidak anda pelajari terus daripada beliau? (melalui T4WTF)

Usah bazirkan masa anda lagi dengan pelbagai ebook dan ecourse teori yang tak tahu betul atau tidak apa yang diajar oleh orang yang belum buktikan keberkesanannya. Ianya akan menjadikan anda lebih keliru. Jika ingin mengetahuinya dengan lebih lanjut, anda boleh rujuk DISINI

Serba sedikit mengenai program T4WTF.

T4WTF mempunyai 4 modul audio, transkrip, mindmaps, checklist dan software yang akan diberikan kepada anda setiap minggu.


Modul #1 - Bagaimana untuk mencipta pendapatan
pantas

Modul #2 - Bagaimana membina strategi untuk
menguasai sesuatu niche market.

Modul #3 - Bagaimana membina aset

Modul #4 - Bagaimana mencari kekuatan dan
membina sistem untuk bisnes anda


Dengan 4 modul yang disajikan, anda bukan sahaja boleh belajar, malah anda boleh mengikutinya secara praktikal setiap minggu sehingga anda berjaya membina bisnes internet anda sendiri.

Saya tak tahu siapa lagi yang boleh berikan peluang sebegini, mengikuti pembelajaran terus daripada jutawan melayu boleh, setiap minggu selama 4 minggu pada harga yang tak masuk akal.

Jika saya berada di tempat anda, saya tak akan lepaskan peluang ini, dan buat pesanan tanpa banyak soal.

Semakin lama anda bertangguh, semakin jauh anda mencapai kejayaan di dalam bisnes internet anda.

Kini, untuk memudahkan anda memahami mesej yang ingin saya sampaikan, Zamri Nanyan telah pun menyediakan laman web Bahasa Malaysia.

Untuk mengetahui maklumat lanjut mengenainya, sila rujuk di The Four Weeks To Freedom

Ikhlas,

MOHD HAIRUL HISHAM
Usahawan Internet Berjaya

ps. Berita baik! ada beberapa tempat sahaja lagi untuk pembeli mendapat tiket ke seminar "Memulakan Bisnes Internet". Seminar ini adalah dalam bahasa Malaysia, dan Patric juga akan berada di sana. Saya sendiri pun tak sabar untuk menemui Zamri Nanyan dan Patric Chan.

p.p.s - Banyak lagi rahsia perniagaan melalui blog akan saya bongkar kepada anda. Sila tekan CTRL+D sekarang @ subscribe melalui email DISINI untuk anda mendapatkan berita terkini dari blog ini!

0 comments